суботу, 29 серпня 2009 р.

Організація та зміст роботи методичних об’єднань, творчих груп вчителів інформатики

Однією з основних вимог входження України у світовий інформаційний простір є впровадження нових інформаційних технологій в освіту. Не останнім фактором тут є професійна підготовка вчителя, зокрема, вчителя інформатики. На позитивний перебіг цього процесу впливає багато факторів. Отже, ефективність навчально-виховного процесу з інформатики в основному залежить від науково-методичної підготовки вчителя інформатики. На це значною мірою впливає організація роботи шкільних або районних методичних об’єднань вчителів інформатики та творчих груп.
Методичні об’єднання вчителів відіграють важливу роль у підвищенні їх кваліфікації, у вивченні, узагальненні та розповсюдженні їх досвіду, в ознайомленні з інноваційними методиками та новітніми технологіями навчання. Особливу роль повинні відігравати шкільні та міські методоб’єднання учителів інформатики, предметна галузь якої дуже швидко розвивається та змінюється. Саме вони стають справжніми помічниками, порадниками вчителів, які спонукають до творчих пошуків усіх учасників навчально-виховного процесу.
Діяльність творчих груп, які впроваджують нові педагогічні ідеї в життя, мало досліджена, і я не випадково торкаюся саме цієї теми.
Аналіз наукових публікацій і практичного досвіду діяльності методичних об’єднань та творчих груп вчителів інформатики свідчить, що сучасному управлінню методичною роботою притаманне нове співвідношення методів управління. Якщо раніше домінували методи прямого впливу на роботу педагогічних колективів (основну тематику і напрями її визначали вищестоящі органи), то нині зростає значення методів управління, пов’язаних з аналізом інформації про ефективність роботи методичних об’єднань та творчих груп, моделюванням та плануванням їх системи.

Немає коментарів:

Дописати коментар